Bengkel 1Nita untuk Wanita Malaysia

Sunday, July 17, 2011

Makanan Roh untuk hadapi bulan penuh Rahmat

Berjumpa kembali setelah setahun membisu........
Tiada dapat digambarkan betapa lajunya masa beredar dan rasanya baru sekejap ditinggal blog ini tetapi sudah melangkau setahun dengan berbagai-bagai dugaan hidup...ujian Allah untuk hamba ini yang masih belum dapat rasa 'cinta' yang sejati.....ingat pada Nya...Amin

Bagaimana persediaan untuk hadapai Bulan penuh Rahmat dan Rohani yang disebalik tabir meninjau kehadiran dengan lambaian segar iaitu RAMADHAN...RAMADHAN...

Sudah tentu puasa sunat Rejab dan Syaaban dipenuhi dengan sunat dan qada wajib juga ini merupakan satu bentuk persediaan kebulan Ramadhan agar disambut dengan ceria hati dan minda dan fizikal yang betul-betul mantap. Jangan di akhir-akhir ketibaan baru tercari-cari buku amaln puasa dan kelebihannya dan terlupa berapa hari yang hendak diqada'.....

Untuk mendapat santapan rohani maka dianjurkan dapat mencari-cari bahan-bahannya di sini secara maya tanpa kena duit minyak, tol, 'parking' dan 'jam' di jalanraya. Bahan akan dihantar kerumah setelah dibuat pesanan:

http://tinyurl.com/iqrak

Selamat menghadapi bulan Ramadhan. Yang nak khenduri cepat-cepat buat dan boleh saja jemput saya yang agak 'free' ini buat masa ini. Juga saya mohon ampun dan maaf atas segala kesalahan saya dan yang masih belum selesai urusan dengan saya harap dapat hubungi sebab saya juga memerlukannya dalam keadaan sekarang :)

Salam hormat & Ramadhan Almubarak
Yang fana',
-saad-

No comments: